Місце проведення: лекторій KYIV FASHION, 1 пав.
3 лютого
11:00 - 12:00
УКРЛЕГПРОМ: калейдоскоп нових можливостей від українських виробників.
ТМ GOLDI – Оптимізація лабораторних процесів фарбування для пришвидшення обробки запитів клієнтів
Спікер: Тетяна Савкова
ТМ GARNAMAMA – Рецепт успішних онлайн продажів одягу Made in Ukraine
Спікер: Марина Заславець, співзасновник
ЕДЕЛЬВІКА’2021 – Відродження традицій та впровадження новітніх технологій
Спікери: Юрій Переходько, Ольга Касьян
а також багато цікавинок для вашого fashion-бізнесу від «ЧЕРКАСЬКИЙ ШОВКОВИЙ КОМБІНАТ», «K.TEX», «РОЗА» та інших.
Організатори: Асоціація «Укрлегпром», компанія «Київський міжнародний контрактовий ярмарок».
12:00 - 12:30
Презентація платформи PARTNERSBOOK: міжнародна рекомендаційна мережа для бізнесу. Швидко та безпечно знаходь бізнес контакти по всьому світу.
Організатори: Vamark Investment Group GmbH (Швейцарія), Національне галузеве партнерство в легкій промисловості України «Fashion Globus Ukraine».
12:30 - 13:30
Fashion-індустрія у смартфоні: вже реальність?
Спікер: Оксана Захаркевич, доктор технічних наук, професор кафедри технології і конструювання швейних виробів Хмельницького національного університету, співзасновник і директор ПП «Technology Consulting».
13:30 - 14:30
Як PRAVDA заробити у fashion?
Спікер: Олена Хизуненко, власник бренду Pravda label, партнер та власник франшизи міжнародної it компанії Global intellect service.
14:30 - 15:00
Як швидко запустити продажі одягу та взуття на українських маркетплейсах: кейси.
Спікер: Максим Бєляк, СЕО e-commerce-платформи HUBBER.
15:00 - 16:00
Fashion Club Ukraine презентує: SOStainable fashion. Шлях до виживання чи маркетинговий хід?
Спікер: Юлія Копанішина-Отепко, журналіст та pr-спеціаліст.
16:00 - 17:00
Як привернути увагу та заслужити визнання клієнтів онлайн? Шлях від ТМ до бренду через мікросегментацію ЦА. Поведінковий таргетинг. Як налаштовувати таргет снайперськи на конкретну людину, а не на цільову аудиторію у загальному, як робить Facebook.
Поведінковий таргетинг. Як налаштовувати таргет снайперськи на конкретну людину, а не на цільову аудиторію у загальному, як робить Facebook.
Спікер: Діана Кривоконь, директор з розвитку компанії Webbranding, експерт в інтернет-маркетингу, компанія Brand Minding.
4 лютого
11:30 - 13:00
Конструювання одягу та віддалений крій на індивідуального клієнта новаторською системою крою «Унімекс» в умовах локдауна.
Спікер: Лариса Дніпровська – викладач кафедри дизайну Київського національного університету технологій та дизайну, керівник Авторської школи «Академія крою «Унімекс».
13:00 - 14:00
Бізнес зі сміття або як живе соціальне підприємництво в Україні?
Спікер: Юлія Уварова, комерційний директор бренду сучасної культури усвідомленого споживання @3.14ban.
14:00 - 15:00
Як зберегти клієнта? Як збільшити продажі? Повна діджиталізація бізнесу!
Спікер: Олена Хизуненко, власник бренду Pravda label, партнер та власник франшизи міжнародної it компанії Global intellect service.
15:00 - 16:00
Нове покоління дизайнерів та підприємців у fashion індустрії – методика підготовки.
Спікер: Ольга Калашнікова, доцент кафедри дизайну костюму СПГХПА ім. О.Л. Штигліца та куратора програми MBA Fashion Industries & Luxury Goods французького інституту Mod’Art International у Санкт-Петербурзі.
16:00 - 17:00
Fashion Club Ukraine презентує: Помилки при старті на експортні онлайн платформи.
Спікер: Ірина Міхальова, сертифікований консультант ЄБРР, партнер компанії Export Growth.
17:00 - 18:00
Відмінність між дизайнером / стилістом і іміджемекором. І як ефективно вони можуть взаємодіяти.
Спікер: Юлія Мартинова, офіційний представник компанії Colour Me Beautiful, головний викладач і засновниця школи CMB в Україні.
5 лютого
11:00 - 12:00
Український “haute couture” 1940-80-х рр.: від ескізу до шедевру.
Спікер: Ольга Корнієнко Ольга, кандидат історичних наук, історик моди.
12:00 - 13:30
Пошук та постачання сировини. Як в сучасних умовах це робити швидко та ефективно.
Внутрішні бізнес процеси управління сировиною
Спікер: Ольга Сорока, бізнес-аналітик, експерт зі систематизації швейного бізнесу.
Огляд трендів тканин
Спікер: Зоряна Семенюк, Президент Всеукраїнської асоціації індустрії моди, генеральний директор Ukrainian Fashion Academy, головний редактор всеукраїнського друкованого та онлайн видання – журналу Ukrainian Fashion, продюсер телеканалу Odessa Fashion, організатор Odessa Fashion Week.
Як працювати з онлайн подіями
Спікер: Наталія Меркулова, головний редактор міжнародного рекламно-інформаційного журналу «SEWING BUSINESS AND FASHION».
Інструменти для пошуку тканин та управління купівлею та продажами тканин
Спікер: Олексій Довганич, бізнес-аналітик, експерт розвитку міжнародних текстильних проектів.
Включення з представником програми німецького уряду “Fit for partnership with Germany”: стажування для представників української текстильної промисловості.
Організатори: Stocko.ua, компанія «Київський міжнародний контрактовий ярмарок».
13:30 - 14:30
Fashion Club Ukraine презентує: Сучасний базовий гардероб.
Спікер: Тетяна Осипова, стиліст-іміджмейкер, персональний консультант з підбору гардероба, зміни іміджу.
Дефіле ТМ JASMINE (білизна)
3-4 лютого
10:00 – 10:50
11:10 – 12:00
12:20 – 13:10
13:30 – 14:20
14:40 – 15:30
15:50 – 16:40
5 лютого
10:00 – 10:50
11:05 – 11:55
12:10 – 13:00
13:20 – 14:10
14:25 – 15:15
Місце проведення: стенд 1С161
*У програмі можливі зміни