
Чи потрібно підприємцю сидіти за швейною машинкою?
На консультації до нас часто приходять клієнти з питаннями: “Чи можу я відкрити бренд одягу, якщо я не вмію шити?”
Наша відповідь, однозначно, «ТАК»!
Власник бізнесу, безперечно, повинен розуміти базові процеси виробництва одягу, але він має їх контролювати , а не виконувати самостійно.
Чому? Якщо підприємець буде “сидіти за швейною машинкою”, в нього не буде часу на розвиток бізнесу.
Бізнесмену потрібно сконцентруватись над іншими задачами. Такими, як: стратегія бізнесу, організаційні питання, пошук співробітників та контроль їх праці.⠀
Тому головна задача власника бізнесу – вміння делегувати справи спеціалістам та їх контролювати.
Всім тонкощам створення власного бренду одягу ми навчаємо на нашому курсі “Бренд з нуля”. Та у рамках Бізнес-програми міжнародного фестивалю моди Kyiv Fashion 2021, Академія моди та дизайну AFD проведе лекторій з провідними менторами Академії:
7 вересня, 14.30 – 15.30 Етапи створення колекції від провідного дизайнера-модельєра і засновника практичної Академії AFD.
Розкриття наступних питань: Актуальність бренду. Дизайнер бренду, хто він і його завдання. Розробка комерційної колекції
Спікер: Марина Полікарпова Founder & Designer
Засновник першої в країні практичної Академії моди та дизайну. Успішний, фешн-дизайнер з академічною профільною освітою, магістр Київського Національного Університету Технологій та Дизайну, стипендіат Михайла Вороніна. Дизайнер Олімпійської Збірної України Олімпійських ігор в Ріо-де-Жанейро. Засновник і керівник дизайнерського бюро “Design Laboratory”

8 вересня, 14.00 – 15.00 Будь-який продаж починається з ідеї. Актуальний маркетинг модного бізнесу.
Розкриття наступних питань: Роль маркетингу при створенні бренду одягу з нуля. Не можна сидіти і чекати коли за тебе щось придумають. Якщо за тебе придумають, то за тебе і зароблять.
Спікер: Бузов Олександр Маркетолог-підприємець
Маркетолог-підприємець, CEO Dobroznak.com, CMO ViVoTech, експерт на платформі Merezha і освітній платформі svet.education, м. Київ. Експерт в побудові Customer Journey Map, формуванні відділів маркетингу і реклами. Розробка маркетингової стратегії.

9 вересня, 14.00 – 15.00 Інтелектуальна власність в сфері моди та дизайну.
Лекція-практикум з авторського права для дизайнерів.
Розкриття наступних питань: Основні законодавчі акти, об’єкти авторського права, суб’єкти авторського права, співавторство, майнові та немайнові права, трудовий договір та службовий твір, договір замовлення, ліцензійний договір, вільне користування творами, реєстрація авторського права на твір, реєстрація ТМ, в тому числі акцентування уваги які знаки можуть отримати реєстрацію і щодо яких існують обмеження в реєстрації, адміністративна відповідальність, недобросовісна конкуренція, цивільна відповідальність, кримінальна відповідальність.
Спікер: Свирид Тарас Адвокат
Спеціалізується на інтелектуальному та корпоративному праві, злиттях та поглинаннях, реструктуризації бізнесу, цінних паперах.
Місце проведення: лекторій KYIV FASHION, 2 пав.
