Давній партнер Kyiv Fashion, фешн-експерт, доцент кафедри дизайну костюму СПГХПА ім. О.Л. Штигліца та куратор програми MBA Fashion Industries & Luxury Goods французького інституту Mod’Art International у Санкт-Петербурзі Ольга Калашнікова провела на освітньому майданчику виставки міні-цикл онлайн-лекцій. Не зважаючи на закриті кордони, Ольга он-лайн вдало передала аудиторії безцінний досвід балансу он-лайн та офф-лайн форматів у фешн індустрії. Спікер наголосила на тому, що пандемія звернула увагу на те, що світ швидко змінюється і старі методи сьогодні вже не працюють ефективно.
На прикладі модернізації сайту Mod’Atr Ольга Калашникова продемонструвала, як правильно займатись оновленням он-лайн платформ та на що потрібно звертати увагу:
- Візуалізація. Якщо вам потрібно оновити сайт, то вас чекає вибір дизайнера та робота з ним на всіх етапах. Під час розробки фірмового стилю потрібно побачити як буде виглядати логотип не тільки на екрані комп’ютера, а й на екрані смартфона, на маркетинговій продукції та на банерах під час заходів.
- Шрифти. Не менш важливим етапом є вибір шрифту. Важливий колір, форма букв та навіть відстань між ними. Всі ці складові відповідають за потрібне нам сприйняття продукту.
- Розробка першої сторінки сайту. Не менш важливий етап, оскільки саме перша сторінка сайту має містити всю необхідну інформацію та передавати настрій пропонованого продукту.
Друга лекція була присвячена шкільній формі. Спікер зробила цікавий історичний екскурс та висловила своє позитивне відношення до наявності шкільної форми. Експерт вважає, що шкільна форма дисциплінує, нівелює зовнішні та економічні відмінності з метою демонстрації досягнень, дублює діловий костюм та налаштовує на навчання. Отже, на думку Ольги, сьогодні шкільна форма має місце бути, але її вигляд потрібно узгоджувати з вчителями, учнями та батьками.
Присутні з захопленням більше двох години слухали кожне слово експерта, фотографували слайди презентації та ставили запитання.