Що треба зробити вже сьогодні, щоб не залишитись за бортом фешн бізнесу завтра? Якщо три-п’ять років тому стійка мода була швидше модним віянням, то сьогодні лідери фешн індустрії один за одним інтегрують принципи усвідомленого споживання у свої бізнес моделі. Що таке стійка мода? Чи важлива вона і якщо так, то чому? Які реальні приклади стійкої моди застосовні у бізнесі, а які виступають скоріше фікцією? Чи потрібна особисто вам стійка мода та з чого почати?
Ця зустріч для вас, якщо ви:
- дизайнер бренду, залучені чи відповідаєте за розробку колекцій
- маркетолог у сфері фешн та займаєтесь просуванням фешн продуктів
- власник бренду і вам важлива довгострокова стратегія
- будь-який інший учасник фешн спільноти та стикаєтеся з питаннями усвідомленої моди
- цікавитесь питаннями усвідомленого споживання та зменшення впливу фешн індустрії на екологію

Спікер: Леся Бартецька, випускниця британського Chartered Institute of Marketing, магістр програми «Прогнозування моди» Інституту Бориса Грінченка, раціональний стиліст, стиліст каналу UA:ПЕРШИЙ
2 лютого, 16.00 – 16.30
Місце проведення: лекторій KYIV FASHION, 2 пав.