Сьогодні на Kyiv Fashion відбувся брифінг “УКРЛЕГПРОМ: калейдоскоп нових можливостей від українських виробників”. З відкриттям Kyiv Fashion 2021 гостей та учасників фестивалю привітала директорка Яна Чернявська та побажала всім присутнім плідної роботи та нових перспективних контрактів, а також розповіла про унікальність заходу та його можливості для успішного ведення бізнесу. Президент-голова правління «Укрлегпром» – Тетяна Ізовіт в ході свого виступу звернула увагу на те, що «українські виробники активно впроваджують інновації і ми маємо чим пишатись».
Далі відбулись цікаві виступи амбіційних та успішних українських виробників:
Представник ТМ GOLDI розповіла, що «Головним генератором ідей – є власник компанії. Він є лідером всіх наших проєктів. Як ми працюємо з клієнтами: він дає нам зразок кольору, ми його відпрацьовуємо та змішуємо кольори. Але не всі виходить гарно поєднати. Іноді на шляху технологи зіштовхуються з різними проблемами». Компанія почала працювати з оновленим обладнанням, яке максимально точно дозує кількість барвників з допомогою штучного інтелекту. «На своєму виробництві у нас є спеціальна лінія для створення унікального бажаного кольору. Це унікальна машина, яка дає можливість точно відтворити технологічний процес, ми можемо одразу відпрацювати 8 рецептур». ТМ GOLDI є лідером галузі легкої промисловості України, що підтверджується постійною участю компанії у Kyiv Fashion та неабияким попитом серед споживачів.
Едельвіка’2021: Представник компанії наголосила, що вони є соціально орієнтованою компанією, мають сертифікований контроль якості. Мета компанії у відродженні традицій та впровадженні нових технологій.
ТМ Garnamama.com має успішні кейси онлайн-продажів. На своїй платформі команда зібрала 150 виробників дитячого одягу та успішно функціонує. Представник компанії підсумувала свій виступ відомою фразою: «Якщо тебе немає в інтернеті, то тебе не існує».
ТМ Rosa має успішне виробництво повного циклу, оновили 90% обладнання та контролюють якість в спеціальній лабораторії.
Черкаський шовковий завод також іде в ногу з часом. За останні декілька років здійснили повне оновлення станків, а за останній рік оновили обладнання для виробництва якісних тканин, які мають високий рівень захисту від вірусів.
Компанія К.ТЕХ розвіяла найпопулярніші міфи про утеплювачі: утеплювач гріє, холодна куртка – поганий утеплювач, об’ємний утеплювач – тепло і т.д. Також представник компанії наголосила на тому, що за якість утеплення в виробі мають значення манжети, пояс, комір, тканина та інше.
Захід відвідали понад 100 представників підприємств швейної галузі.