Новости
О фестивале
Kyiv Fashion
KyivFashion Lingerie&SwimWear
Kyiv Fashion Furs
Kyiv Fashion Fabrics
Kyiv Fashion Kids
Kyiv Fashion Equipments
Участникам
Режим работы выставки
Итоги фестиваля
Запрос на участие в выставке
Заявки на участие
Рекламные материалы
Эксклюзивный стенд
Таможенное обслуживание
Гостиницы
Рестораны
Достопримечательности
Посетителям
Режим работы
Место проведения
Получить пригласительный
Гостиницы
Для прессы
Пресс-центр
Аккредитация прессы
Список участников
Программа
Программа мероприятий 2019*
Докладчики
Ukraine fashion marketing conference
Конкурсы и проекты
Конкурс модной одежды «Автограф»
Конкурс эскизов «Золотой росчерк»
Всеукраїнський проект «Шкільна країна - Україна»
Fashion-проект молодых дизайнеров «Young Fashion Line»
Fashion Show
Fashion Defile Awards
Дефиле украинских торговых марок
Партнеры
Коллективные организаторы
Сотрудничество, ссылки
Фотогалерея
Видео с выставки
Итоги Fashion Defile Awards 2012
Контакты

Мода - 2020: диктат Instagram і технічного прогресу. Уточнення тенденцій

Лекція професора Ліани Білякович на виставці Kyiv Fashion: «Мода - 2020: диктат Instagram і технічного прогресу. Уточнення тенденцій»

7 вересня, 12:30 год, конференц-зал 2.

Як тільки не називають НАШ БУРХЛИВИЙ ЧАС на шпальтах науково-публіцистичної та популярної преси, в соціальних мережах і філософських дискусіях з екранів TV… Епоха «критичного» полістилізму; постпостмодернізму; кемпу та нормкору (а простіше - несмаку); четвертої технічної (технологічної) революції; ера Instagram; період нівелювання гендерності та чуттєвості; період унісексу; час  покоління Z …і взагалі – заупокійна меса по моді на тлі наростаючого дефіциту ідей. Та чи все так страшно і депресивно? Адже це – НАШ час і іншого сьогодення у нас не буде. Спробуємо його зрозуміти, аби пояснити суттєві зміни нових прийдешніх тенденцій; бо саме мода, як віддзеркалення реальності, вибудовує своє бачення естетики людського вбрання і його символічного змісту.

Саме сьогодні люди навчилися відчувати час, як координату простору; спостерігати і пояснювати купу небачених до сьогодні явищ; впроваджувати штучний інтелект, нанотехнології та генну інженерію  для рішення надскладних задач; ставати кваліфікованими провідниками в обраному інформаційному полі для онлайн-легітимізації власних «інсайдів і лайфхаків», підвищуючи самооцінку і стаючи фахівцями для інших - (у тому числі) з іміджу, стилю, моди та краси. Ми вже не дивуємось науковим відкриттям, які з небувалою швидкістю приходять в наше життя і змінюють його. А покоління Z мабуть скоріше вчиться поратися з гаджетами, ніж говорити. Центеніали вносять в наше життя стільки свіжого, експериментального, зухвалого і непередбачуваного! Поняття «мода» вони наділяють власним оновленим змістом, як і явище трендоутворення (бо «трендом» є їхні власні уподобання і смаки). Кількість конформістів серед фешн-споживачів суттєво зменшується. А ще два роки тому цей сегмент становив 70% ринку споживання! І модні бренди вибудовували свої маркетингові стратегії з огляду саме на них. Тепер все суттєво змінилося.

Світові Будинки Моди наймають молодих дизайнерів (не обмежуючи у фінансах), аби вдихнути друге життя в свої бренди. Але дивне покоління Z не хоче працювати навіть на самих престижних гравців фешн-ринку, бо мріє робити колекції під власними іменами! Професійні Тижні моди першого ешелону (Париж, Мілан, Лондон, Нью-Йорк) останніх сезонів на 30% були представлені нікому не відомими молодими амбітними дизайнерами – з Азії, Африки, Арабського Світу та Східної Європи. Їх творчість - справжній клондайк нових ідей та рішень. Колись видатна Коко Шанель казала, що «правильно, коли мода йде з професійних подіумів на вулицю; і сумнівно, коли відбувається навпаки». Та сьогодні це «навпаки» настало)) Жоден Будинок Моди не розпочинає роботу над новою колекцією без дослідження «смаків вулиці», відображених в Instagram; її музики, ідеології, мистецтва, манер і уподобань в усьому.

Як завжди, візуальний ряд лекції (330 слайдів і 8 відео) переконливо продемонструє напрямки розвитку майбутньої моди. Матеріали лекції є ексклюзивними, отриманими на основі наукової методології Прогнозування Моди і авторських методик проф. Ліани Білякович; будуть вперше оприлюднені саме перед професійною аудиторією Міжнародної Виставки Kyiv Fashion.